50 nyanser av honom

Herregud, vilken chock jag fick när jag började läsa, eller ja i alla fall några kapitel in i boken.

Jag har aldrig förstått varför nån ska vara dominerade över den andra personen i ett förhållande och blev smått förbaskad över Mr Grey i boken. Men boken var så välskriven att jag var tvungen att fortsätta.

Javisst, bokfan innehöll en massa sex, det är den ju känd för, och  i den och i den efterföljande boken som jag också läst klart, har Anastasia och Christian sex på alla möjliga ställen :)

Vad som gjorde att jag började läsa del två var att jag på nåt sätt blev nyfiken på om Anastasia skulle lära Christian vad kärlek var. 

Hon börjar bryta ner hans hårda sidor och får honom att känna saker han aldrig känt förut.

Nu ser jag faktiskt fram emot att få läsa del tre för att få reda på hur det går för dem båda, i deras mycket komplicerade förhållande.
Är också väldigt nyfiken på hur det går för deras vänner och syskon, eftersom de är en del av historien de också.


Såklart ni som inte läst böckerna ska göra det, lite snusk skadar väl inte :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blogguppdatering

Eftertänksamt?

Nytt år nya utmaningar